fbpx

Reklamacje

ZASADY I PROCEDURA REKLAMACJI

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

 

ZASADY REKLAMACJI

 

Przypominamy, że EXON udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.

 

Gwarancja nie obejmuje:

 

okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii, normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych), uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.), użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi, produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).

 

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

 

naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

 

PROCEDURA REKLAMACJI

 

Jak mogę zareklamować produkt ?

 

Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z podbitą kartą gwarancyjną dołączoną do zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz kartą gwarancyjną i przesłanie na adres:

 

Jarosław Kalwat
EXON ELECTRONICS
Bolechowice 81B
26-052 Sitkówka Nowiny

 

Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@exonone.pl z informacją o nadaniu paczki oraz krótkim opisem powodu reklamacji. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.
Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

×
Porównaj produkty
preloader