Rozszerzona gwarancja

Rozszerzona GWARANCJA do 36/48 miesięcy | "WYMIANA NA NOWY"

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady rozszerzonej gwarancji oferowanej przez EXON ELECTRONICS, zwanej dalej "Gwarantem", dotyczącej zegarków - kardiowatchy/smartwatchy zakupionych u Gwaranta.
Rozszerzona gwarancja ma charakter dobrowolny i nie jest ubezpieczeniem.
Świadczenia wynikające z rozszerzonej gwarancji nie ograniczają ani nie wyłączają uprawnień konsumenckich wynikających z przepisów prawa. II. Zakres i okres obowiązywania gwarancji

1. Okres gwarancji

a) Okres rozszerzonej gwarancji wynosi 36 lub 48 miesięcy od daty zakupu (w tym 24 miesiące podstawowe i dodatkowe 12/24 miesięcy).
b) W przypadku wymiany urządzenia w ramach niniejszej gwarancji, nowy sprzęt objęty jest nowym okresem gwarancyjnym wynoszącym 24 lub 48 miesiące od daty jego wydania Klientowi.

jednak nie dłużej niż okres 36/48 miesięcy liczony od daty zakupu reklamowanego urządzenia, jeżeli okres nowego 24 miesięcznego okresu mieści się w tych 36/48 miesiącach
w przypadku kiedy okres nowej 24 miesięcznej gwarancji wykracza poza okres rozszerzonej gwarancji 36/48 miesięcy, to gwarancja 24 miesiące obowiązuje do czasu jej wygaśnięcia.

2. Zakres ochrony

a) Gwarancja obejmuje:

wady fabryczne,

usterki techniczne podzespołów urządzenia,

błędy działania oprogramowania (system/firmware) - nie naprawialne po dokonaniu resetowania (przywrócenie ustawień fabrycznych),

awarie niestandardowe nie wynikające z winy użytkownika.

b) Gwarancja nie obejmuje:

uszkodzeń mechanicznych,

zalania cieczą,

śladów nieprawidłowego użytkowania lub samodzielnych napraw,

zużycia eksploatacyjnego (baterie, paski, przyciski itp.).

III. Wymiana urządzenia – pakiet jednorazowy

1. Zasady wymiany
a) W okresie trwania rozszerzonej gwarancji Klient ma prawo do jednorazowej wymiany urządzenia w okresie 36/48 miesięcy na nowe – bez naprawy – w przypadku potwierdzonej awarii kwalifikującej się do warunków gwarancji.

b) Po uznaniu zgłoszenia:

urządzenie nie jest naprawiane, tylko wymieniane na nowe taki sam model

Klient może wybrać inny model kardiowatcha/smartwatcha zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 2 ppkt. a-b

2. Warianty wymiany

a) Wymiana na inny model:

Jeśli nowy model jest droższy, Klient dopłaca różnicę.
Jeśli nowy model jest tańszy, ale jego wartość wynosi co najmniej 80% wartości reklamowanego modelu, różnica zostaje zwrócona przelewem.
Jeśli nowy model jest tańszy poniżej 80%, wymiana nie jest możliwa.

b) Wymiana na większą liczbę tańszych urządzeń:

Wartość wszystkich nowych urządzeń nie może przekroczyć wartości reklamowanego lub może przekroczyć za dopłatą przez Klienta
Różnica musi zostać uregulowana dopłatą lub zostanie zwrócona zgodnie z zasadami powyżej pkt.2 ppkt. a.

c) Po wydaniu nowego urządzenia, jego okres gwarancji rozpoczyna się na nowo i wynosi 24 miesiące. Wartość wszystkich nowych urządzeń nie może przekroczyć wartości reklamowanego. Różnica musi zostać uregulowana dopłatą ze strony Klienta lub zostanie zwrócona zgodnie z zasadami powyżej przez Gwaranta.

IV. Procedura reklamacyjna

1. Zgłoszenie reklamacji

a) Reklamację należy zgłosić mailowo na adres: sklep@exonone.pl lub poprzez FORMULARZ KONTAKTOWY

b) Zgłoszenie powinno zawierać:

dane Klienta (imię, nazwisko/nazwa firmy, kontakt),
numer dowodu zakupu i gwarancji,
opis problemu i zdjęcia/filmik (jeśli możliwe),
preferowaną formę wymiany.

c) Urządzenie należy przesłać zgodnie z wytycznymi określonymi na stronie REKLAMACJE I ZWROTY na adres wskazany przez EXON ELECTRONICS po przyjęciu zgłoszenia i jego zatwierdzeniu.

2. Weryfikacja i decyzja

a) EXON ELECTRONICS ma prawo do zweryfikowania zgłoszenia w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania urządzeni

b) W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia:

Klient otrzymuje nowe urządzenie lub uzgodniony wariant wymiany.

c) W przypadku odmowy uznania reklamacji (np. uszkodzenia mechaniczne), urządzenie może zostać odesłane bez dalszych działań gwarancyjnych.

V. Wyłączenia odpowiedzialności

Gwarancja nie obejmuje awarii powstałych na skutek:

upadków, pęknięć, zalania,

stosowania nieoryginalnych ładowarek i akcesoriów,

działania siły wyższej (np. pożar, zalanie, przepięcie),

zmian lub ingerencji mechanicznej lub elektronicznej dokonanej przez osoby trzecie.

Gwarancja nie obejmuje wymiany z tytułu naturalnego zużycia, zmiany wyglądu, baterii i pasków.

VI. Postanowienia końcowe

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2025 roku.
Klient, który zakupił urządzenie z rozszerzoną gwarancją, akceptuje niniejszy regulamin.
Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie ROZSZERZONA GWARANCJA
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.