Reklamacje
ZASADY I PROCEDURA REKLAMACJI
W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
ZASADY REKLAMACJI
Przypominamy, że EXON ELECTRONICS udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne.
Gwarancja nie obejmuje:
okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii, normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych), uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła itp.), użytkowania niegodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi, produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami).
Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
PROCEDURA REKLAMACJI
Jak mogę zareklamować produkt ?
Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony w oryginalnym opakowaniu, wraz z dołączonym dowodem do zakupu (oryginał lub kopia). Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Do reklamacji dołącz koniecznie karteczkę z dokładnym opisem usterki i w jakich okolicznościach do niej doszło. Prosimy również na karteczce podać adres zwrotny do wysyłki oraz numer swojego telefonu do kontaktu z serwisem.
Reklamowany produkt wysyłaj tylko i wyłącznie na poniżej podany adres do reklamacji. Wysłanie reklamacji na inny adres niż wskazany poniżej spowoduje odesłanie przesyłki do nadawcy.
Jarosław Kalwat
EXON ELECTRONICS
Bolechowice 81B
26-052 Nowiny
Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@exonone.pl z informacją o nadaniu paczki oraz krótkim opisem powodu reklamacji. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.
Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.