Gwarancje
W celu sprawnej realizacji gwarancji prosimy wcześniej o kontakt mailowy lub najlepiej telefoniczny.
Adres do realizacji gwarancji:
EXON ELECTRONICS
Jarosław Kalwat
Bolechowice 81B
26-052 Nowiny
Ogólne warunki gwarancji.
Klient dokonując zakupu zgadza się tym samym na warunki gwarancji.
- Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od daty odebrania towaru przez Kupującego.
Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie możliwie jak najkrótszym. Okres naprawy mieści się w
przedziale od 10 do 25 dni roboczych w zależności od siedziby punktu serwisowego, liczonych od daty dostarczenia towaru do Serwisu. - Gwarancja na materiały eksploatacyjne takie jak akcesoria do smartwatchy: paski skórzane, paski silikonowe, stalowe bransolety,
ładowarki, kabelki zasilające i podobne akcesoria obejmuje 3-miesięczną gwarancję. - Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez serwis czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady
objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie przewiduje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których użytkownik jest
zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt, np. zainstalowanie, sprawdzenie działania. - Gwarancją nie są objęte:
- wtyki, gniazdka i inne materiały eksploatacyjne,
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniedbaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (np. przepięcia sieci, wyładowanie atmosferyczne, używanie niezgodnych z instrukcją materiałów eksploatacyjnych lub czyszczących),
- uszkodzenia spowodowane przez wilgoć, zalanie, korozję lub ciała obce, które dostały się do wnętrza,
- uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na urządzeniu,
- uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych,
- uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej,
- Gwarancja traci ważność także wskutek:
- przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Użytkownika lub osoby trzecie (nie dotyczy Punktu Serwisowego),
- okoliczności, za które nie ponosi ani wytwórca, ani sprzedawca, a w szczególności wskutek niewłaściwego użytkowania, transportu lub instalacji,
- niestosowania się do instrukcji obsługi przez klienta,
- przyczyn leżących po stronie użytkownika (np. używanie niewłaściwych materiałów lub akcesoriów),
- ingerowania w oprogramowanie,
- celowego uszkodzenia sprzętu,
- czynności konserwujących (np. czyszczenie, smarowanie),
- wymiany części posiadających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, baterie),
- produktów dołączonych w formie gratisów.
- Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy wyłącznie w przypadku gdy:
- punkt serwisowy stwierdzi, że naprawa jest niemożliwa,
- w okresie gwarancji wystąpi konieczność dokonania istotnych napraw więcej niż pięciokrotnie.
- Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej są upoważnione Punkty Serwisowe wskazane przez Sprzedającego.
- Reklamowany sprzęt jest dostarczony do Punktu Serwisowego na koszt kupującego.
- Sprzęt dostarczony do Punktu Serwisowego powinien być czysty. Serwisant może odmówić przyjęcia do naprawy lub oczyścić go na koszt nabywcy.
- W przypadku sprowadzania specjalistycznych części zamiennych okres naprawy może ulec przedłużeniu o 14 dni roboczych. Punkt serwisowy zobowiązany jest do poinformowania o tym klienta.
- Sprzedawca ponosi koszt transportu do klienta naprawionego sprzętu – w kraju, w którym sprzęt został zakupiony – klient zobowiązany jest dostarczyć sprzęt na własny koszt do Punktu Serwisowego.
- Gwarancja na sprzedawany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z ustaw konsumenckich (np. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego itp.).
- Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu dowodu zakupu lub jego kopii (paragon, faktura, potwierdzenie płatności przelewu bankowego), wraz z czytelnym dowodem zakupu. Samowolne dokonywanie napraw we własnym zakresie, zerwanie plomb gwarancyjnych, ingerencja w urządzenie, niestosowanie się do zaleceń producenta powoduje utratę gwarancji.


